Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Friday, November 6, 2009

nov 06 2009

maaf.
aku sudah malas hendak sambung siri cerita aku..
sebab aku dah semakin busy semula.
balik kerja pun lepas maghrib je skang nih.

n aku ada komitmen baru la ni.
aku layan FARMVILLE!!!
hahaha..

bosan2 best gak layan game pesbuk ni.

---------------------------------------

kerja:

mungkin aku akan kena handle projek di lumut.
oh sungguh HEAVEN jika itu menjadi kenyataan.
terlampau gembira sampai aku cakap kat bos "kalau macam tu, elaun saya potong pun tak kesah boss"
hahaha.
bak sirih pulang ke gagang ;ppp

-------------------------------------

semalam mak aku call tanya aku ada kat jb ke kl..
apalagi. dia nak suruh aku balik kg la tu kalau aku ada kat jb..
ada dua tiga perkara yang aku perlu settle kat kl sebelum aku balik jb semula pertengahan minggu hadapan.

hmmmmmm...

KERJA OH KERJA.

14 comments:

  1. alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!
    sambung laaaaaa!!!
    walopon benci tapi suka sebenarnyee...ngehehehehe =p

    abg pejol, sambung ble free tau???

    pastuh...hmm..haaa...harap2 dpt keje kt lumut blk!
    date dgn gf slalu2..hehe =p

    ReplyDelete
  2. jap!!!

    layan farmville???????????????????????????????????????????????????

    OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!

    :O
    :O
    :O

    ReplyDelete
  3. nantila kalau i larat ye cik kama ;)

    free bile da retired nanti kot ;p

    shhhhhh..jgn bising2 ;p


    farmville ok per..(sampai jadi topik kat sinar pagi..i main lepas dengar kat sinar pagi tu la)

    ReplyDelete
  4. i ske main fly-fly je..
    ble stat nak main farmville, mesti laptop jadi slow..
    so tak pernah nak main game tuh..
    huhu =p

    ReplyDelete
  5. sha, agakanmu benar belaka ;)

    kama, fly2?? oh no! jgn ajar sayaaaa

    ReplyDelete
  6. hehe..aku suka baca komen budak sharamli tu..cam spontan dan mesti kau tersenyum..
    aku tanak la main farmville..tak pernah pun..sbb aku hantu game..kang aku ni jenis taksub sikit kalau dah minat..

    ReplyDelete
  7. aku da agak da kamu mesti suka komen dia ;p

    ReplyDelete
  8. hehehe~
    amboih~
    main farmvile?

    moh add aku kat FB~

    ReplyDelete
  9. hal kerja la bro..
    sangat busy.
    weekend pun kena wat kerja.

    p/s: aku sebenarnye segan nak jumpa ko.huhu..siyes aku malu ;(

    ReplyDelete
  10. mak ko ni mesti tak sabar nak menimang cahaya mata...haha

    ReplyDelete
  11. aku lah cahaya mata mak aku ;p

    ReplyDelete