Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Wednesday, November 11, 2009

nov 11 2009 - aku sangat gembira hari ini sebab dapat berjumpa kengkawan tempat kerja lama. ;)))

tadi aku ada satu meeting di lumut.
tempat dirahasiakan ;)
oleh sebab kami(aku dan 2org boss aku) sampai awal,
kitorang telah pergi sebentar ke tempat kerja lama aku.

fuhhhh seronok sakan aku.
mana taknya, kehadiran aku dan bos aku(kedua kami ex-kerja kat tempat ni) disambut meriah!
seronok sangat aku bila kengkawan lama buat muka terkejut beruk tengok korang yang tetiba datang setelah dua bulan tak jumpa.
ya. baru je dua bulan aku bertukar kerja ke kl ni.
rindu pulak dah lama tak jumpa deme sume.

sampaikan aku tak sempat nak greet kesemua mereka.
masing2 nak tanya soalan.
belum sempat aku jawab, yang lain pulak da tanya.
harap2 mereka tak berkecil hati dengan aku.

-----------------------------------------------

lepas ni aku dah boleh selalu datang ke sana sebab
company aku dah secure satu projek kat lumut.
bolehlah aku selalu jumpa mereka.
bolehlah aku selalu join mereka main futsal.
bolehlah aku selalu pekena nasi kandar pantai remis yang lazat itu.(alhamdulillah tadi dapat gak merasa)
bolehlah aku.....;))) jeng jeng jeng

9 comments:

  1. anis tlg sambung kan ayat last .
    boleh la incik p jumpa buah ati kan.
    hehehee..

    ReplyDelete
  2. tbe2 nak wat muka tak malu .
    nov 11 ..
    mcm tarikh cantik kan ..

    ReplyDelete
  3. boleh ler cinta lama berputik kembali? kekeke

    ReplyDelete
  4. sedap ke nasi kandar pantai remis?????????? aku conpius...nasi kandar penang mmg tidak diragui la kesedapannya

    ReplyDelete
  5. jeng..jeng...jeng...!!
    sy pun x tahu!=P

    ReplyDelete
  6. woohooo!!
    akhirnye abg pejol dpt gak projek kt lumut!
    leh ah jumpe kwn2 lame...
    jumpe buah hati...
    wahahaha...

    kalo dpt projek kt lumut, masa lagi free ke?
    sampai leh tgk kwn men futsal?

    ReplyDelete
  7. anis, mandai je nais ni tau.

    anis, a'a. cantik. i da ingat. bday u kan?hehe.xbaca entry kamu lagi ;p

    en.fatt, da ada pengganti la ;p

    k.life, tu la ko.aku cakap sedap ko taknak percaya..
    sedap wehh.

    serojajingga, mana ada lama. still baru lagi tau ;p

    reen, haishh kamu..;p

    akmar, harap2 macam tu lah ;)

    solehah, nak dating lepas kawen boley tak ;p

    ReplyDelete