Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Friday, November 13, 2009

nov 13 2009 - oi jgn tengok nurkasih oi..ada sarah watdehel..kakaka

seperti biasa.
dak2 umah aku lagi 2ekor layan cite tersebut.

aku hanya pasang telinga dari jauh je.
keji seh.

tetiba arini baru aku tahu yang ayu raudhah jadi isteri abg adam tu.
kekeke.
bile time part beliau, aku usha jap.
bukan pe.
lakonan dia mantaplah.
muakakaka.

dahlah.
aku nak mandi.
tak mandi lagi ni pas balik keje tadi.
wangi kannnnnnnnnnnnnnnnnn

11 comments:

  1. sarah best
    sarah best
    sarah best

    tapi asal leh jadik awek bt0l2 remy ishak..cis..

    ReplyDelete
  2. wei abg pejol, tajuk entry tu perli i ke?? HAHA SENGAL!!

    sarah wadahell tu buat hal lagi dlm episod kali ni tapi aku da imun..
    aku sedih je dgn nur....wawawawawa

    ReplyDelete
  3. hahaahaa..
    sian si umi tuh .
    die ikut skrip je kot.
    tbe2 dpt nama sara watdehel plak

    ReplyDelete
  4. tajuk nk emo..
    kata tgk dr jauh..
    kantoi suda..
    yelah..
    wangi habessss...

    ReplyDelete
  5. sharamli, siyes awek mamat tu? melepaslah ko ;p

    akmar, weh tajuk tu kopirait okayyy...hahahaha ;p
    ko memang. senang terpengaruh dengan tibi ;p

    anis, erk!umi ke nama betul dia?ehem2.nak gugel jap.

    hope, hye dear.hehehe.wangi kan bau ketiak i..huhu

    miera, betul. memang watda-letakjenamahaiwanikutsukatikorang

    en.fatt, oh kau masih suci lagi wooo

    ReplyDelete
  6. ye ke lakonan ayu raudhah mantap..ke ko tgk benda lain???haha

    ReplyDelete
  7. kalau nak tengok nur kasih jugak macam mana?? hehe ;)

    ReplyDelete
  8. k.life, iye.bukan setakat lakonan dia je yang mantap tau ;p

    c.epal, on kan tv.tv3.jumaat malam sabtu. ;p

    tinie, bukan umie ke ;p

    ReplyDelete