Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Monday, November 16, 2009

nov 15 2009 - takde entry arini

oh aku tak buat entry untuk semalam ye.
takpe abaikan.

11 comments:

  1. takpe!nk komen jugak!kah kah kah!!!!tulis lah pasal mkn apa mlm ni..nk jgk tau..ahakss....

    ReplyDelete
  2. pck.kordi, oi ni entry untuk semalam yang takde entry oi..entry untuk arini aku lom pablis lagik...jap je lagi. ;p

    zara, takpe. abaikan. hahaha

    ;ppp

    ReplyDelete
  3. oo..komen jgk alang2 dah sesat..

    ReplyDelete
  4. jangan lupa kembali ke pangkal jalan tau..

    ReplyDelete
  5. hye mier@merr!! tiba2 aku mengorat disini sbb xde entri..

    ReplyDelete
  6. mira, ni entri terpaling malas kat dunia.kengkononla.

    razman, oi aku lempang kang. ingat ni avenue K ke ko nak ngurat orang.kekeke
    (sila refer blog solehah kalau ko tak faham)

    ReplyDelete
  7. citer la pasalpertama kali makan ayam ke....pertama kali terjatuh lepas tu kaver blakon blakon ke....first time ngorat ke....ekekekkekek

    ReplyDelete
  8. aku nak cerita pasal malam pertama.
    tapi aku belum kawen lagi.
    boleh tolong aku tak?
    hahaha.

    ReplyDelete