Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Wednesday, November 18, 2009

nov 18 2009 - bukan pengikut ajaran sesat

tetiba arini n semalam follower aku bertambah mendadak.
alah folower aku bukan ramai mana pun.
tapi aku nak gak buat cite ni.
korang jangan nak kutuk2 gua pulak ea.
kang gua plengkit kang.
ini entri sebagai tanda epperisiesyen gua untuk mereka.

sebab.
biasanya blog aku orang folo lepas aku terjah n folo blog mereka.
tapi kali ini tidak.
blog mereka ni belum aku jejak pun sebelum ni.

so selamat datang aku ucapkan kat korang
jom kita terjah blog mereka ni geng:

http://matahati-aishahazhari.blogspot.com/
http://crazymoney90.blogspot.com/
http://crazymoney71.blogspot.com/

tapi ingat satu pesan aku.
aku tak mengamalkan dasar 'i folo u, u folo me back' ;)
aku berkecuali. ;)

-------------------------------------------------

apesal aku rasa entri kali ni macam gampang sangat ye?
mungkin sebab aku tensen tak dapat balik kl arini.
huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10 comments:

  1. lu rasa mcm gampang?
    mungkin sebab tak dpat berfoya foya kat kl.
    mungkin jugak!
    guya pon sama..gua tak amal kan i folo u u folo i.
    gua bnyak jadi silent reader

    ReplyDelete
  2. maybe yang baru folo tu simpan perasaan kepada abang pejol....hahaha ape aku mengarut nih??

    =p

    ReplyDelete
  3. aik ,
    tbe2 ade perkataan gam[ang plak.
    apakah ??

    hari tu , kalo tak silap,
    ade org nak jd sopan .
    nak guna perkataan saya awak ..
    kalo x silap la kan .

    ReplyDelete
  4. setuju dgn anis!!ngee~

    x bestlah dude kalau guna perkataan2 yg kureng sedap dibaca..

    ReplyDelete
  5. bertapa la lama sikit d kl tu
    hik3~

    ReplyDelete
  6. suka blog ni sbb blog ni slamber... tak kaber2 pun... apa yg terlintas itu yg keluar kat blog ni... thanks pomot blog aku...

    ReplyDelete
  7. thanks pomot blog aku. hidup rock.

    ReplyDelete