Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Tuesday, November 24, 2009

nov 24 2009 - bengang!!

boleh tak aku nak bengang sebab semalam aku takde buat entri pun,
still arini ada register 20 orang masuk blog aku.
pekehey nye ni weh??? ;)

peliklah. sape punya angkara bagi blog aku femes ni ntah!!
(en.fatt tersenyum sinis sebab dia tahu dia lagi femes dari aku.cis cis dan cis)

umaigod!
pengikut ajaran sesat dah bertambah lagi sorang!

namanya nurul.
comel orangnya.
n muda lagik.
tapi fatt, lu takde can coz dia dah berpunya.
wakakaka.
ala baru kawan. belum kawen lagi.
trya arr tekel dia.
untung2 leh jadi bini ;)
hahaha.

p/s: aku sakit tekak sebab memakan asam sepanjang on da way dari lumut ke kl. n plus ke jb.apa ubat yang mujarab ek.

12 comments:

  1. ni tengah mengecapi
    saat2 kegemilangan lah ni

    ReplyDelete
  2. aku jeles~
    aku nak gak!
    mencik2~
    hahaha~

    ReplyDelete
  3. ade plak bengang sebab tuh.
    hahaa
    baru ku tahu incik ini penyebar ajaran sesat .

    ReplyDelete
  4. ubat gigi..

    p/s: saje kans nk btau saham da tinggi skrg?

    ReplyDelete
  5. ko pakai bomoh siam. sebab tu masa pagi-pagi lagi nak terjah blog ko dulu sblm wat keja.

    ReplyDelete
  6. minumlah ubat batuk cap ibu dan anak!

    ReplyDelete
  7. eh ! tak senonok kamu ni! ish. hahaha. btw, salam perkenalan ya! :)

    ReplyDelete