Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Friday, January 1, 2010

2010 - tinggal 2 tahun je lagi ;(

selamat datang dua-ribu-sepuluh.

agak2 kawen tarikh 10-10-10 cantek tak?

ke nak 25-04, bday aku.

azam baru: NAK KAWEN TAHUN INI.

tinggal 2tahun je lagi beb.tak sempat nanti.

010110

16 comments:

  1. sudah tukar entry baru ke..dhx tulis pnjng2 sume pendek2

    ReplyDelete
  2. la ni masa sangat bernilai sejajar dengan harga emas yang meningkat.
    dari itu entri yang panjang adalah sangat tidak digalakkan.

    ReplyDelete
  3. aku suka n0 13..

    nak kawen 13.13.13 jugak ingat..

    bila check xde lak bulan 13..adei..

    ReplyDelete
  4. nampak gaya tak kawen sampai ke tua la maksu ni.
    haha. takut tak?

    ReplyDelete
  5. kawen time 10.10.10 memang cunnn..:)

    ReplyDelete
  6. tapi ada yang cakap tak bagus tarikh tu..hoho

    ReplyDelete
  7. pastu waktu die lak ..
    10.10 pagi ..
    cukup2 10 saat ..
    haa3x

    ReplyDelete
  8. wuiyo!
    best tol!
    kalau sekali lafazlah.hahaha

    ReplyDelete
  9. Niat dan pelaksanaan mesti selari. All the best.

    ReplyDelete
  10. kalo nk kawen ..any date should be fine..
    tayah taun ni or 10/10/10 pn takpe..
    miahahaha..

    ReplyDelete
  11. sacha, wokeh
    1tengkiu.

    hope, kalau nak kawen semalam boleh tak?miahaha tooo ;p

    ReplyDelete
  12. taklah jard.
    dengan gadis kek vanilla je.

    ingat lagi ko ye.huh

    ReplyDelete
  13. aku harap ko kawin la cepat dik..dah meracau2 dah aku tgk ni.hahaha

    ReplyDelete
  14. jap aku nyanyi lagi...
    "pengumuman2.."
    adoiyaiii

    ReplyDelete