Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Thursday, January 7, 2010

jan 07,2010 - ada awek woiii!!

minggu ni kat opis aku ada awek cun sorang baru masuk.
gua confirm lu tergoda beb kalau tengok.

bersambung...

haha..ala anis..
sekarang ni aku tengok ramai je pompuan kapel dengan pompuan.
jeles betul gua.
dahlah cun2!
aku yang kacak ni dia tak tergoda ke..

korangs memang!
gatai!
kalau nak balak aku pon boleh woi..haha

betul.
'selamat' dia dalam 'jagaan' aku..huhu

alamak babe. lu tak caye dengan gua ke..
cun babe..kalau dah nama secretary tu kansss...

bersambung...

7 comments: