Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Thursday, January 7, 2010

jan 07,2010 - beli rumah

nak beli umah kat mana ni ye.

pening dah kepala aku mikirkannye.

6 comments:

  1. kompom tak beli kat pasar malam ..
    tak tau la klo ada plak .
    haha

    ReplyDelete
  2. beli kat k0perasi sek0lah je la..

    ReplyDelete
  3. beli yg kat tepi tempat keje. kalo lmbt, senang, gi punch card balik umah mandi. pastu baru gi opis.haha

    ReplyDelete
  4. anis,
    ada...rumah mainan..ada ke?haha

    mak.su,
    dah abis ;(
    kan budak2 da naik sekolah la ni..

    k.life,
    haha kantoi..gua tahu lu dah biasa kan?

    ReplyDelete
  5. ade lg kt koperasi..
    stok baru smpai..

    ReplyDelete
  6. tadi cikgu besa bg tahu tu stok untuk student sahaja ;p

    ReplyDelete