Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Friday, January 1, 2010

terima kasih kerajaan!!

hari ini aku dah merasakan penangannya.

hadiah tahun baru: gula naik doposen!

tadi pas solat jemahat p la makan kat kedai nasi berani terpower kat shamelin (member aku yang claim)

dahla harga nasik berani tu RM12 hengget. (aku ambik lauk kambing)

tapi nasib baik lauk dia tu sedap. kat mamak pun tak sedap macam tu tau.
tapi sure aku dah tak berani nak makan kat situ lagi.
setahun sekali boleyla kot.

okay ni bab yangtak bestnye:
pastu aku ambik la air sirap.
aku confirm yang aku ambik tu air sirap.
tapi bila aku minum.
ya Allah!!
ni apa org ni jual air kosong letak pewarna merah ni.
bengkek tol la aku tau!!

pastu aku fikir sejenak.
ye tak ye jugak.
tahun baru dan azam baru dari kerajaan.

MAHU KURANGKAN KADAR OBESITI SATU MALAYSIA!!



5 comments:

  1. yeah
    kurang kan gula ..
    baik utk kesihatan.
    mns2 sgt pon bkn sdp pon kn ??

    ReplyDelete
  2. lepas makan minum air suam jek. itu yang sedap. tak pun ais kosong. mengada-ngada nak minum air manis jek :D

    ReplyDelete
  3. anis, manis2 la sedap!hahaha

    ateeka, tak sedap! tak sedap! air manis gak sedap.hahaha

    ReplyDelete
  4. aku nak minum air gula voley tak?

    ReplyDelete