Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Sunday, February 21, 2010

macam hell pergi offshore


kalau tak kuat memang boleh gila aku rasa.

sepuluh hari aku pergi ke laut. 6th to 16th Feb 2010.

tak nampak darat. tengok keliling laut je manjang.

tak nampak awan langsung. kat laut takde awan.

nampak ikan besar2. tapi geram tak boleh memancing.

nampak gunung kinabalu sewaktu matahari nak terbit. sumpah cantik gila. subhanallah. malang tak dapat nak snap.

tapi siyes badan penat gile ah.

kena bangun pukul 5. keje start pukul 6 pagi. sampai ke 6 ptg.

malam2 baru leh relax. layan karok reramai.

arghhh. penat tak ilang lagi nieeeeeeeeee.

btw, ni lah rupa offshore yang sempat gua cilok:






5 comments:

  1. saje nak gedik .
    bg peluang kama n syeeda komen lu .
    hahaa

    ReplyDelete
  2. huwaa~

    ciannya kamu~

    sepupu aku 1 mac ni start keja kat offshore~

    padan muka beliau!

    walaupun gaji 3500 ke atas, tapi mesti penat kentang punya~ muahaha~

    ReplyDelete
  3. sian ko...aku sungguh kesian kat ko

    ReplyDelete
  4. anis gedik ;PPP

    zara, hmmm hmm hmm..depend...tak penat selalu pon ;)

    maksu, seronok sebab byk duit..muahahaha

    k.life, tenggs;p

    ReplyDelete