Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Thursday, March 4, 2010

ni fes time gua p karaoke


gua layan lagu ni...



ye betul gua layan lagu taylor swift..
muakakaka...
best pulak.


oh tapi sebelum tu gua layan lagu jumpa-pakcik-hussein.
ada gaya tak?



pastu tadi memember ajak gua karok lagi, n gua reply macam ni...
"..alamak..tunang gua tak suka gua p karok la.."
free2 gua jadi bahan diorang kat opis tadi..
takpe. yang penting gua sayang beliau...haha

6 comments:

  1. hormon jiwang gua naik lagi kot

    ReplyDelete
  2. jangan lepas kawen kena queen kontrol sudah. huhu.

    kata orang, bertoleransi.


    tapi kalau pasal lu nak p karoke,ada baiknya ikut kata tunang itu.

    ReplyDelete