Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Saturday, April 17, 2010

ada apa dengan GATSBY blogger gathering di TIMES SQUARE?

ada ramai awek(ini no 1! hehe)

ada ramai kawan blogger.

ada jejaka kacak apat. (pujian tak ikhlas sebab beliau dah heret gua p sini)
ada adik manis sara.
ada adik pendiam azuan.
ada adik arab huda.

ada ramai lagi.

tapi yang gua tak bley blah.....

ada hati yang PUNAHHHH tak dapat blackberry, ferrari, wii, i-phone, dan amoi comeyyy!!!!

tapi ingatlah.
setaklucky2 gua, tak lucky lagi apat!
haha.

p/s: mana pi cable camera gua?gua tak bleh nak aplod gambar bagai ni!

25 comments:

  1. luffy, kalau gua dapat gua jual sebab nak pakai duit buat kawen.hahaha

    maksu, ko tlg carikan cable camera aku dulu.

    ReplyDelete
  2. tu laa
    punah harapan tak dpt BB
    sob4..

    ReplyDelete
  3. hahaa
    kesimpulan nya.. .
    sama2 x lucky la kan .

    ReplyDelete
  4. lu ingt gua tak ?
    lame lu lari dari gua.
    tuka url tak gtaw.

    gua rase gua jumpe lu.
    nanti gua upload gamba lu.
    yg gua tagkp curi2 mase lu nk redeem point.

    ReplyDelete
  5. Ramai benar target nak dapatkan BB, frust tak dapat.
    Haha~

    ReplyDelete
  6. hehe...laju nye update pasal gatsby tadi. hoho... xdapat amek picture ngan amoi ke? kan ade 7 orang tadi. sorang pon xdapat? sian~ :p

    ReplyDelete
  7. haha akhir nye jumpe gak kite ye

    =P

    punahhh ati xdpt BB

    haha

    =P

    *demam ni*

    ReplyDelete
  8. kat sini dapat pendiam~
    kat luffy dapat 'babyface'~
    hahaha~

    ReplyDelete
  9. wahahahah kali ni x bertuah, lain kali dpt la tu. heheh :)

    ReplyDelete
  10. hohoho skandal ah fatt yg dah bertunang. wweeeewiiit. AKU NAK WIII TU!

    ReplyDelete
  11. hahaha...
    gua langsung x heran...
    ehhhhh..
    ape yg korang ngumpat pasal gua??
    awww terharu korang ingat gua...=p

    blah lah kecoh je pegi sane tp kabel hilang.haha...(jeles snanye ni)..

    porrahh..

    kimsalam ah fat.

    ReplyDelete
  12. dia lucky dapat kupon free jeh. tu pon sbb aku dapat dulu.

    ReplyDelete
  13. bro..
    haha..
    mana tunang mu?

    bro..
    happy becoming besday..
    =)

    ReplyDelete
  14. memang BB lah target utama pun
    haihhh pulang ngan beg merah ja

    ReplyDelete
  15. abg pejol semakin aktif dalam perjumpaan bloggers ni..

    ReplyDelete
  16. sweet tapi tak dikenali, dan tidak bertuah. cam loser. haha

    ReplyDelete
  17. ery farieha,
    arap2 tahun depan ada lagi..

    anis,
    err...ye tak ye jugak ek..haha

    innz,
    perghhh..lu aplod pic gua tu..kena mintak royalti ni.

    adziim,
    gua target nak amoi2 tu sebenarnye..huhu

    aidi,
    bahaye beb kalau gua snap...mahu pecah belah rumahtangga kang..haha

    huda,
    samala kita demam ;(

    azuan,
    yela..ko pendiam je kan...

    zida,
    aminnnn..moga makbul doa ko.

    yobsumo,
    ngehehe tak lucky macam aku juga...

    lumut,
    adala..mana leh cite kat ko ;p

    qiha,
    kalau tahu aku pon nak panjat gak..

    noorafzan,
    tunang?hohoho.simpan baekkkk punya..

    laila,
    tula.dapat tiset n beg pun ok gak.

    akmar,
    eh eh mana ada i aktif2...apat yg paksa i ;(

    ayshah,
    lenkali join la ye.

    solehah,
    maan ada pemes. still cam bese je...

    sarah,
    relaxlah sara...nanti aku belikan eskrem ye..haha

    otaketat,
    hoh?kacak kah beliau?

    ReplyDelete
  18. aik.kebetulan plak.
    aku baru je komen kat blog ko.
    pic?ada byak kat page org laen..hehe

    ReplyDelete
  19. yg pnting kaya. dpt la felali free sebijik nnt. hahahaha.

    ReplyDelete