Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Sunday, April 18, 2010

demam2 pun gua pi lawat gak anak membe gua yang baru sehari terjah dunia ni.


perghhhhhhhhhhh.....
tak larat betul lepas balik dari TS semalam...
malam tu gua 'pengsan'...
bangun pagi hidung dah beku....

tapi petang tadi sempat gak gua kuar p tengok baby member gua yang baru berusia sehari...
bangga gua dengan member gua ni.
anak dah 2orang pun..
anak gua?
cam bese, belum disenyawakan lagi...

masa dapat pegang baby tu yang paling seronot sekali.
seronot campur cuak gak sebenarnye beb...
ringan je dia.huhu...

gua ingat gua nak azankan lagi baby tu..
tapi takut kena marah lak dengan member gua..

gua nak gak prektis.
azan kat telinga kanan baby, n
qamat kat telinga kiri beliau..
pastu 'tahnik' kan baby..
iaitu bagi kunyahan kurma/manisan kat bibir baby untuk simbol pecah mulut beliau..

oyeah2. dah boleh kawen ni...

gaya YB memberi hamper demi meraih undian pada pilihanraya...
cam tak ikhlas je tunjuk pic..haha


best wooo pegang..tak sabar nak dapat 8..;p


ada gaya bapak tak?


cambest je PUSRAWI ni..nanti nak 'wife' gua deliver kat sini jugaklah..cet. kawen pun tak lagi.


berat 2955 grams tuuuuu....sedang2 la tu..


PUSRAWI lagi..rm90/night only..
cost deliver dalam rm1500 to rm2500

ada banyak ayat2 suci..tenang baby insyaallah..


'the bapak'...tahniah BULAT!


tenang je 'dia'..(nama belum ada lagi)


amacam?ada rasa2 nak kawen tak? ;)














-------------------------------------------------------------------------------------

UPDATE!!!!!!!!!!

sebenarnye kat bawah2 pic tu ada je penerangan/pendapat aku untuk setiap pic.
tapi macam mana ntah boleh tersama pulak dengan background kaler...
tak dapek den nak nolong...

n for info, baby yang diatas tu adalah adik kepada awek comel yang gua dokong dalam entri ini...
rindu pulak kat aqilah humairah..
dah besar dah sekarang dia...ramai orang ngurat.


19 comments:

  1. berangan sudah ko yer
    kalau nak skill2 terbaik
    aku leh hadiahkan ko video yg banyak
    beli kat petaling street kot

    ReplyDelete
  2. comelll ...
    tgk gmbr baby tu , trs cm mls nak baca yg atas2 tuh .
    hahahaa
    serius la . mmg comel ..

    ReplyDelete
  3. entry ni dibuat sebab abg pejol tak sabar nak kawen dan menimang anak :D

    ReplyDelete
  4. gaya nak dapat 8 tu dah ada
    8 tuuuuuuu

    ReplyDelete
  5. boleh2 kat pusrawi. nanti janin tu dia tolong basuhkan (kot lah). gaya kau pegang baby tu mmg dah layak dah.

    ReplyDelete
  6. apat,
    tanak aku kalau pelakonnya kau!haha

    anis,
    memang comel yang pegang baby tu kan? ;p

    akmar,
    nak bagi korang jeles sebenarnye.

    laila,
    8 tu sikit.
    gua ingat nak 18..

    qiha,
    erkk?janin?

    ReplyDelete
  7. wow....

    baby tu sangat comel wooo...

    pandai awk pegang baby, ada bakat ayah mithali...

    hehehehe.....

    ReplyDelete
  8. eh salah. uri! hahah. tak. aku nak cakap, kalau hospital islam, uri tu dia dah tolong basuhkan. kalau hospital biasa, dia tak tolong basuhkan. kita kena basuh sendiri. tak tahu la pusrawi buat camtu ke x.

    ReplyDelete
  9. wohooo..
    ada bakat nih..
    comelnye..
    berat okay la tuh..
    x kecik x besor.

    ReplyDelete
  10. memang dah ada bakat utk jd ayah ni...kena cepat2 cari calon isteri ni...

    ReplyDelete
  11. heheh.
    kawen la cepat, bro. boleh dukung anak sendiri. :P

    ReplyDelete
  12. sejibik cam wakil rakyat sedang menyampaikan sumbangan makanan sewktu bencana alam.kwang kwang .baby tu comelah.

    ReplyDelete
  13. Salam dude.
    Terima kasih kerana singgah tempat aku 2-3 hari ni. Maaf tak sempat nak balas lawatan lebih awal sbb sibuk pilihanraya kat sini. Pilihanraya Persatuan Penduduk dan surau aje pun - bukan mcm kat Hulu Sgor tu.

    Kalau ko nak anak 8 aku rasa dah sampai masanya ko kahwin. Takut tak sempat isteri ko beranak 8 dia dah monopause kalau ko kawin lambat ahaks.

    ReplyDelete
  14. Azan dan qamat telingan sebelah mana pun takde sbb dua2 telinga baby tu boleh dengar. Bukannya kalau azan sebelah kanan, sebelah kiri tak dengar hehehe

    ReplyDelete
  15. woy berjangkit demam kang bby tuh nnt. haha. comel gila!

    ReplyDelete
  16. azuan,
    mampu ke ko?haha

    ixora,
    comel kan..geram je time tengok tu.macam nak kidnap bawak balik.

    qiha,
    huh?kena basuh sendiri ke..alamak. aku dah la takut darah ;(

    noorafzan,
    a'a..berat tu kira sedang2 la..baby sihat gitu.

    risanur,
    kak, calon #1 dah jumpa..calon #2,3 n 4 je belum ada lagi..ekekeke

    nurul harun,
    baikkkkkkk...doakanlah semua dipermudahkan..

    ina mail,
    yg pegang baby tak come ke?

    yunus badawi,
    alamak bos sori tertulis YB pulak kat pic #1 tu...ya ampunnnnnnnn...

    bos, kalau macam tu kena kawen lagi kot..yeke?hehe

    yunus badawi lagi,
    oh macam tu eh..tengkiu2..

    otak ketat,
    tula..cuak gak gua abby tu berjangkit demam gua..harap tak apeapelah dia...

    penulis,
    err err...kalau belum kawen da boleh senyawakan ke? ;p

    hope,
    bakat ada tapi bini takde lagi ;(

    ReplyDelete