Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Sunday, April 11, 2010

gua sombong dengan lu blog..gua mintak maaf blog..gua tak berniat begitu goblog.

mungkin kebetulan.
ye kebetulan.
lu refer balik kat entry ini..

malam tu pes time gua p berdating..eh bukan!
pes time gua keluar dengan beliau dengan ditemani kawan beliau...
kami tengok cite es age tu..
gua bantai gelak tak kontrol macho kat sebelah awek yg baru pes time kuar dengan gua..

setahun selepas 10-07-2009, insyaAllah kami akan disatukan...
insyaAllah...lu doakanlah..doa lu semua makbul beb..

lu semua dah kumpul duit belum?
kalau takde tibi plasma lu jangan datang majlis gua.
gua halau balik karang!
muahaha.

pis.




5 comments:

  1. kalau sume org bg tv plasma , nnt leh bukak bisnes plak .. hahaa

    yo yo je setahun lps 10 july 09 .
    kata je la 10/7/2010 ..

    ReplyDelete
  2. nope. tak cantik.
    10-07-10 lagi cantik ;p

    ReplyDelete
  3. ala..np x 1o-1o-1o je..heee

    0k2..d0akan kamo0..

    ReplyDelete
  4. da tatahan beb..haha
    neway thanks maksu

    ReplyDelete
  5. doakan bro jugak!
    hehehee.
    mesti dalam hati ada taman kan.
    hahaha

    ReplyDelete