Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Thursday, April 15, 2010

lu boleh nampak hantu tak?

tadi gua dgn membe gua p usha satu rumah...
rumah sebelah tu kosong..

on the way balik..
aku nampak membe gua tu tgah baca2 n macam menghalau benda.

dia cakap ada benda nak polo dia balik.
n dia cakap hantu kat rumah kosong tu say 'hello' kat dia..

humangaih..soram den..dahla malam jemahat ni.

6 comments:

  1. kenapa perlu letak benda ni d malam jumaat . ini dah macam mengganggu ketenteraman hidup org yang membaca

    ReplyDelete
  2. korang ni memang penakot ler
    dia hello jawab jerlah
    haha

    ReplyDelete
  3. gua alhamdulillah xle nmpk..n xnk ow

    ReplyDelete
  4. anis, kantoi lu penakottttttt ;p

    luffy, jgn layan dowh menda2 tu..huhu

    cik siti, ada dua golongan. samada boleh nampak atau tidak.kalau boleh nampak tu pulak terbahagi kepada beberapa kategori. samada lemah atau kuat. yang lemah tu mudah di'masuki'. yang kuat tu sampai mampu bunuh, tawan dan halau benda tu.

    ReplyDelete
  5. nurul, haha.tak dapat nalah dipastikanlah.

    ReplyDelete