Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Sunday, April 11, 2010

siri bercakap dengan blogspot

arini gua p jumpa membe lama gua time belajar dulu..
banyak benda baik kami bincangkan.
almaklumlah dah dekat 4tahun tak berjumpa.
dia pun dah ada sorang anak comel cam cina.
anak gua? masih belum disenyawakan lagi..

so banyak petua berguna pasal perkahwinan gua dah cilok dari dia.
free of charge..
gua tak payah bayar duit konsultansi pun.
itulah guna member.

sebelum balik dia ada promote blog dia...(err blog wife dia kot)
menarik.menatap.
lu all follow lah, gua tak ambik komisen.
just tolong2 member.

4 comments:

  1. hehe.. sori beb.. kalo nk masuk gak.. u got until tomorrow morning.. ehehehe.. masih nk join kontes ke?

    ReplyDelete
  2. taklah jard.
    i tak pandai nak karang2.

    ReplyDelete
  3. bulan 7 babe...
    kumpul duit tau, bg adiah besar2 nnti.

    ReplyDelete