Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Monday, May 10, 2010

aturcara sakit perut dan sakit kepala selepas makan ubat sakit perut

khamis 6/5
9mlm - cancel naik bas. absy bawak p klinik penawar pasir gudang. nurse? 2.5 bintang je, so bertambah sakit perut aku ;(
10mlm - makan ubat
11mlm - sambung sakit perut sampai sok pagi.

jumaat 7/5
7pg - bgn pg kepala sakit gile la plak
8pg - naik bas ke lumut sambil sekali sekala sakit perut berselang seli sakit kepala.
6ptg - sampai lumut.
7pm - xxxxxxx
9mlm - makan ubat n tido umah jo.

sabtu 8/5
7pg - bgn pg n kepala sakit gile lagi.
9pg - breakfast dgn cik fiancee n ter'breakfast' dengan bos lama iaitu cik hamsan.(sempat lobi projek..kekeke)
11pg - sampai rumah cik fiancee dengan kemachoan 25% sebab sakit kepala makin dahsyat.
12.35-2.35ptg - tido di rumah cik fiancee bagi melegakan sakit kepala yang amat sangat sambil kemachoan merudum ke 0%!!
4.30ptg - jumpa tok kadi. tok kadi soh kahwin sebulan awal! (oh mcm paham2 je beliau yg i dah tak tahan..muahaha)
8mlm - bertolak semula ke jb sambil beberapa misi tercapai dan belum dicapai:

(seharian tanak makan ubat dah? - berjaya)
jumpa tok kadi n hantar borang nikah? - berjaya
bagi bahan nak buat baju? - berjaya
soping di ipoh? - tidak berjaya
melepaskan kerinduan? - ehem2... ;p

2 comments:

  1. haha
    perkataan ter tu nmpk sgt x iklas nya.

    ReplyDelete
  2. ter tu maksudnya tak sengaja la ;p

    ReplyDelete