Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Tuesday, May 11, 2010

konflik di tempat kerja (semalam yang hangat!)

erm takpela.
gua simpan dalam hati je. (bikin sakit kepala)
gua nak hepi2 la pulak. (hati riang)
ooooooooooooooooooo yeahhh!!
;)

keyword: hydrojetting

8 comments:

  1. cesssss! punya semangat aku mau baca
    sekali simpan dalam hati? huu~~~

    sharing is caring ma~
    ekekeek

    ReplyDelete
  2. laaa, bro ni cerita tak habis.

    ReplyDelete
  3. hahaa
    tajuk nak gempak je
    :))

    ReplyDelete
  4. mari bergoyang gerudi dgn i..

    ReplyDelete
  5. loorh..pendek je..
    no problem la nih..

    ReplyDelete
  6. moga hari yang hangat sudah bertukar suam2 kuku ye...jgn marah2 sgt...

    ReplyDelete
  7. cikgadis,
    tetiba aku malas nak cite..hahaha

    nurul,
    takpe lenkali aku cite ek..hehe

    anis,
    huhu.gempak eh?tak sangka i ;p

    luffy,
    alamak takut aku dengan ayat ko ;p

    hope,
    omaigod! i loike ;p

    noorafzan,
    memang prob, tapi nak relax2 je ;)

    risanur,
    tu la kak. kena hasut setan je tem tu.

    ReplyDelete