Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Sunday, May 30, 2010

smpena cuti wesak ni, semua orang balik kg, lu janganla pecah masuk umah orang!

umah makcik gua kena pecah masuk.

dia duduk area damansara damai.

kejadian disyaki baru je berlaku seperti malam tadi. (sabtu malam ahad)

si penjahat ni masuk ikut pintu depan gua cakap sama lu.

dah solex jadah semua dia boleh bukak.

pintu depan tu ada tiga kunci.

solex untuk gril, kunci gril n kunci pintu yang sebelah dalam.

yang solex tu dia leraikan (ada kesan2nya)

yang kunci gril tu dia umpil.

yang kunci pintu belah dalam tu macam dia guna master key.

antara barang2 yang hilang: laptop, kamera n barang kemas

tapi yang paling tak bley blah, lukisan bodoh (gambar tulang ikan) yang makcik gua gantung kat dinding pun dia rembat.

oh, pencuri ni pun ada nilai2 seni ya.

sape2 yang nampak ada malaun lelong lukisan bodoh kat e-bay ke hape, lu roger sama gua k.



No comments:

Post a Comment