Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Friday, May 21, 2010

takpe. dia ajak minum je pun...

situasinye: baru pas makan kat kedai nasi kandar terhebat di pantai remis

gua n cik tunang dah angkat punggung nak blah.
cik tunang berjalan dulu di hadapan gua.
dari belakang gua nampak adalah sorang en.PAKCIK tersenyum2 kat cik tunang gua.
gua ingat dia kenal dgn cik tunang gua tu.
tapi gua tengok selambe je pulak cik tunang terus keluar dari kedai tanpa menegur en.PAKCIK itu.

gua pun polo kuar dari kedai n menuju ke beliau.
gua tanya sape tu. kenal ke dia kat en.PAKCIK tu.
cik tunang cakap
"mana kenal. tetiba je dia ajak minum sama"
"err tak kenal? hmm takpelah. baru menang nombor la tu. banyak duit lebih nak belanja tunang orang minum2"

7 comments:

  1. wewit~~
    bersangka baik ni
    baguss! (n__n)

    ReplyDelete
  2. hahaaa cover akn kejeles itu!!!
    hahaha

    jeles itu perlu -_-"

    ReplyDelete
  3. muehehhe.. think positive kan bro? :P

    ReplyDelete
  4. cet..selamba kodok je die ajak tunang orang minum..
    haiihh..~

    ReplyDelete