Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Friday, May 14, 2010

wei mangkuk! lu janganla potong2 line..

gua emosi betul dengar emosi pagi di SINAR pagi tadi...

cite pasal ada satu MANGKUK tu potong line kat parking..

macam ni..
ada sorang acik tu dah tunggu satu kete mahu keluar dari parking..
tunggu punya tunggu kete tu pun kuar.
acik tu dengan hati yang berbunga dah tak sabar nak masuk tempat parking tu.
tapi!
belum pun sempat dia masuk, ada satu kete telah secara tiba2 cilok masuk ke tempat parking tu.
pasti acik tu p la cakap baik2 kat MANGKUK tu.
tapi sebab dah nama pun MANGKUK, mana dia ada telinga nak dengar. dia buat bodohhh jek! (dah memang bodoh pun)
sian acik tu, dia pun mengalah lah...

-----------------------------------------------------

huh!
peristiwa macam tu pernah berlaku kat aku, cuma ending dia lain sikit la..
aku sound balik minah yang cilok tu suruh kuar sebab aku dah lama tunggu.
hak aku kan, tak salah aku sound orang yang tak reti nak hormat orang lain ni.
minah tak minah.
lu LISA SURIHANI pun gua tetap halau lu suruh lu kuar.
muakakka.

------------------------------------------------------

so,
korang janganlah sesekali jadi MANGKUK k...
kalau dah nampak ada orang tunggu kat satu parking tu, korang p la cari lain..
janganlah nak amalkan budaya mangkuk yang kebanyakkan rakyat mesia amalkan la ni.

OKEH????

loger n out!

3 comments:

  1. ckp kt acik tu, pakai siling limapohsen, sagat kete tuh sepanjang 12 cm. sure puas hatu lepastu. haha.

    ReplyDelete
  2. memotong barisan memang la salah walaupun kita ikut logik akal yang ada.Saya sebagai pemandu pun kadang-kadang potong barisan.Mengapa?Kalau pandu kereta di lorong kanan secara perlahan, memang dah 100% kena maki.Maki satu hal, memang saya akan tunjuk bahasa isyarat yang lain.Huhuhuhuhu...

    Jom baca entri saya yang lama tentang Gathering Blogger

    ReplyDelete
  3. ok,
    cam idea budak nakal je tu ;p

    ayie,
    potong line tetap salah.
    nak buat cane kan, dah semua amalkan budaya mangkuk.

    ReplyDelete