Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Friday, June 4, 2010

16 pelajar sekolah di terengganu hamil anak luar nikah.

wahhhhhhhhh....mantap ah kamoo.

pendidikan seks tak diajar pun di sekolah, kamu dah tahu macam mana nak buat ye...

err betul ke tak diajar? yg subjek sains tingkatan 3 bab 3 tu kan ada ajar sikit...

ooooooo...tu yang korang terus praktis ek?

haishhh!!!

p/s: jom kita kawen kawan2!!!
hidup bujangku tinggal 35 hari sahaja lagi ;)

2 comments:

  1. budak-budak sekarang makin menakutkan. apa yang diorang tak tahu lagi? rasenye semua benda dah tau.

    ReplyDelete
  2. maju setapak negeri kesayangan aku nie ekeke~

    macam3 daa...

    ReplyDelete