Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Friday, June 11, 2010

hotel 3 bintang di Kota Bharu yang terhebat

semalam balik je dari offshore terus pusing2 kat kota bharu cari hotel untuk bermalam.

pusing2 kat town, dan ternampaklah sebarisan hotel di jalan apa ntah.

pilih punya pilih, kitorang pun pilihlah hotel yang nampak cantik di luarannya.

"beb, kita try hotel tu lah...nampak luar cantik, harap dalam pun oklah"

nama hotel tu Flora Place

bile masuk je, perghhh terkejut aku sebab dia punya hiasan dalaman memang tak macam hotel 3 bintang langsung..

pandai owner dia make-up hotel tu...

yang best:
-wifi dia laju gile!
-hiasan dalaman bilik sgt ngetop.
-bilik air bersih dan cantik. macam nak tidur dalam tu pun ada jugak.
-boleh order makanan dari bilik dengan harga yang berpatutan.
-murah pun murah. standard twin kitorang baru je dalam rm 168.

yang tak best:
-takde!

sekian promo percuma untuk hotel flora place yang telah menyediakan perkhidmatan yang sangat memuaskan hati aku. ;)

ni location hotel tu mengikut firasat pak gugel mep:-

3 comments:

  1. bro tangkap gambar interior dia . aku duduk kat gran river view baru2 ni kalau btul ko ckp elok maybe next time aku nak singgah .jgn lupa mintak komisen 10% kat tokey dia sebab ko promote hotel dia,he he

    ReplyDelete
  2. gua terkagum gile sampai terlupa nak ambik pic interior la bro..

    kat website dia ada tunjuk sikit kot..

    ReplyDelete
  3. baru nak pergi n mencari hotel 3 bintang terhebat disana. masihkah flora place ni terhebat ...

    ReplyDelete