Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Wednesday, June 9, 2010

saya nak jemput korang ke majlis kahwin saya ni.

yg ni belah perempuan.
kat pantai remis.



yang ni kat rumah mak bapak saya kat pekan nenas of pontian johor...


dekat ke dengan rumah korang?
kalau berkesempatan jemputlah hadir ye.... :)

9 comments:

  1. nk g yg blah pantai remis leh?
    dekat ngn umah huhu

    ReplyDelete
  2. tahniah!!! ala dua2 tak dpt pegi.sobsob T-T

    ReplyDelete
  3. dah nak kawen lah abang kite ni...=p
    saye tggu baby comel dr kalian..
    jauh nye nak dtg.hehe..
    gud luck jgn nervous mase akad nnt..

    tahniah bro.=)

    ReplyDelete
  4. ececece! nak kawen daaaa...smoga selamat lah semua yee...jauh nau johor tu haaa..selamat pengantin baru...komen ini diakhiri dgn ucapan..jangan gelojoh2..hahaha!

    ReplyDelete
  5. anis,
    a'a sebulan lagi.

    ery,
    kang aku buat kat US baru jauh tu babe ;p

    huda,
    sila2...

    alin,
    thanks.. awatnye?

    lumut,
    wow.baby?jauhnya vision anda mut.
    nervous mlm pertama je nanti..agagaga ;p

    noor,
    best. ada cik tunang aku ;p

    dill,
    thanks gal ;)

    anis,
    kena gelojoh babe.
    sebab tak sabar nak ada anak comel cam uyin ;p

    ReplyDelete