Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Monday, August 23, 2010

bulan puasa...

selamat berpuasa semua.

time bulan pose mcm ni tak boleh main mercun.

sekarang bukan takat jari je hilang, nyawa pun leh hilang..

benda ni dah diharamkan, tapi berleluasa jugak...

haram? amende tu?

ohhh, kalau kena tangkap baru salah..

kalau tak kena tangkap, takpe...

yang peliknye macam mana benda ni boleh lepas sempadan???

nak selamat tak payahlah main benda ni, banyak lagi benda nak dimainkan...

lebih2 lagi lepas dah kahwin ni..wakakaka...

er er kena beringat! jangan sampai kena dam..

60 hari tuhhhhhh..tak larat la..

k pepehal selamat berpuasa tanpa mercun semua!

3 comments:

  1. ada kawan aku, orang lain hulur katalog kuih, dia hulur katalog mercun~

    T__T

    ReplyDelete
  2. ni dok tgh meriah pung pang pung pang kt sblh blk...aku amuk jugak kang..

    ReplyDelete
  3. mana nak cari eh mercun2 ni .
    mcm best plak . hahaa

    ReplyDelete