Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Thursday, September 9, 2010

cis! plastik munafik betul!! - tudung

memang lu nampak cun kalau pakai tudung.

tapi kalau lu pakai tudung sebab cerita nur kasih meletup,

n lu bajet cerita lu pun boleh meletup macam tu, kesiannnnn...

kat luar lu seksi meksi, dalam drama lu bajet lu ayu kalau pakai tudung??

gua rasa berdosa pulak tengok drama lu.

.....

selamat hari raya gua ucapkan pada lu.

p/s: come on masyarakat, bangun!
kita tentang budaya ni.
kita boikot drama depa!!!
booooooo

p/ss: tetiba gua terpikir, er maybe ada yang berubah kalau tengok cerita depa ni. mungkin ada yang nak pakai tudung selepas tengok movie depa ni...

jom kita sama2 pikiorkannye ye ;)

3 comments:

  1. aaaa~

    macam kenal siapa yang dimaksudkan tu~

    orang yang ayuuuu eks?

    XD

    ReplyDelete
  2. Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri!!!~ :) Maaf zahir dan batin ye..:)

    ReplyDelete
  3. ish...mana satu penndirian kau ni

    ReplyDelete