Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Tuesday, January 18, 2011

Abang Mok


Sept 2009.
Flashback. Kali terakhir gua bermain futsal bersama member2 sekerja Lumut.
Sebab lepas ni gua akan berpindah ke KL. tak tahu lagi dapat main futsal di Kl atau tak.
gua takde member sangat di KL.

Sept 2009

April 2010.
Flashback. Kali terakhir gua bermain futsal di KL. bersama2 member opismate housemate aku.
lepas ni gua dah tak main futsal sebab gua dah busy dengan kerja. ke sana ke mari. dah tak sempat nak join diorang.
April 2010

January 2011.
Baru tadi. Sempena gua ada kerja di lumut ni, gua join kembali member2 lama main futsal di manjung. Setelah hampir setahun gua tak main, gua tak tahu pulak yang badan gua dah SUPER KEMBANG. nama timang2an gua yang lama telah bertukar. daripada 'abang hensem', mereka telah memanggil gua dengan nama yang penuh manja....
'ABANG MOK'....cissssssss

Ahad lepas


p/s: tanak makan.
gua dah gemok, gua tak ok.

4 comments:

  1. mmg gemuk
    isteri incik mmg sorang yg teror masak..
    hahaaa

    ReplyDelete
  2. org senang hati la katekan... :)
    isteri lawa...


    go encik go....
    keep diet bro :P

    ReplyDelete
  3. hehehe..abg mokkkkkkkkkkkkkkkkk!haha

    ReplyDelete