Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Thursday, January 20, 2011

Kenapa aku taknak jadi famous blogger?

Ye. Buat apa nak jadi famous blogger? Serius aku tak faham.
Sebab nak ramai peminat? Oh itu sebab ramai Melayu nak jadi artis. Sebab nak ramai peminat. WT..
Masuk Raja Lawak ok, tapi jangan masuk Akademi WTF etc.

Aku baca blog Obe. Memang betul katanya. Aku pun pelik kenapa orang suka famous.
Lagi annoying diorang boleh beriya-iya tanya macam mana nak jadi famous macam Obe.

Apa yang kau suka orang ramai baca blog kau? Traffic tinggi. Banyak masyuk nuffnang.. Oh mannn.
Please. Buatlah kerja yang lagi best macam pergi tangkap ikan ke, pergi ambik buah sawit ke. Itu lagi lelaki beb.

Upload gambar comel kau banyak-banyak bagi orang tengok.
Ye. Lepas tu kau famous. Lepas tu kau jadi top rank kat Google-most-search-ntah-hape-hape?Lepas itu orang semua start following your blog just to view your Fface.. Tulisan kau bukan best sangat pun.
WT...
Kamonla, bila kau nak sedar?

Kiddo...

p/s: Kau kisah ke blog kau best atau tak? NOPE.


8 comments:

  1. aku suka entri ni. btw, morning dude :)

    ReplyDelete
  2. blogger femes bukan leh dpt award kat bintang popular...

    ReplyDelete
  3. hahaha..part paling lawak yang akademi WTF ngan tgk muke Fface tu..haha...

    kalau blog femes tp blog best aku x kesah..tp setakat nak update berak sehari 2 kali...ek eleh.

    ReplyDelete
  4. WT....aku tak kisah blog aku tak famous.

    ReplyDelete