Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Friday, January 7, 2011

MASSAGE

semasa menonton teripel nain.

"boss, pusat massage ni legal kan. tapi kenapa diorang serbu"
"memanglah kena serbu sebab diorang hire warga asing yang datang tanpa permit kerja"
"tapi itulah yang laku sebenarnya. warga asing yang montok dan gebu dari china, indon serta indochina"


PUSAT REFLEKSOLOGI bahasa manisnya.

tak semua pusat massage kotor.
ada juga pusat massage yang offer betul dan suci punya massage. depa urut betui2.
dan tak kurang juga banyak pusat2 massage kotor. depa hire minah gebu untuk buat B2B. extra service.

keje macam gua memang badan sakit2. tapi gua tak pernah p massage. cukuplah sekadar kerusi massage OSIM kat lobi2 hotel tu.

member2 gua yang kaki massage mengadu mengenai pusat massage kotor ni.
yang tak seronoknya depa datang dengan niat baik nak beli perkhidmatan massage suci.
tapi gadis montok gebu ni nak cari duit lebih offerlah EXTRA SERVICE macam B2B dan pelbagai lagi. kalau lu tolak memang lah nanti diorang akan urut lu ala kadar sahaja.

p/s: gua 2 hari sekali balik kg mintak dimassage oleh bini gua lagi best. boleh dapat EXTRA SERVICE percuma lagi..

4 comments:

  1. etra service percuma apa erk???jeng3!!haha

    ReplyDelete
  2. perggh..terbaik lah kan massage dr bini..hehe

    ReplyDelete
  3. capa,
    adalah..special punya tau..muahaha

    lumut,
    tau takpe..hehe

    ReplyDelete
  4. bahaha.yelah percuma,dulu mase lu nak kawen,lu da siap bg pendahuluan beriban.klo da kawen lg nk carik xtra service kat luar,itu memang mintak td luar namenye.cet!hu3

    ReplyDelete